Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Швидко, просто та безкоштовно оформити повернення товару можна у 📲мобільному додатку Нової пошти 👉 Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути ➡️ У рядку «Керувати посилкою» виберіть послугу «Легке повернення» ➡️ Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку ➡️ За створеною накладною відправте посилку продавцю з безкоштовною доставкою ➡️ Повідомити про відправку та надіслати реквізити для повернення коштів можна у чаті.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.